Dat het onderhoud van uw appartementencomplex en alles wat daarbij komt kijken noodzakelijk is, hoeft geen enkel betoog. Wie deze activiteiten uitvoert, uzelf of een professioneel beheerder is afhankelijk van meerdere factoren.
Als u zelf het beheer uitvoert zal u dit onder andere een aanzienlijke hoeveelheid tijd kosten.
U bent afhankelijk van actieve bewoners voor wat betreft het onderhoud en het beheer van de financiën, waarbij u bij wanbetaling ook nog eens impopulaire maatregelen moet nemen tegen uw medebewoners. Wanneer zich een wijziging voordoet in een van deze factoren zal dat gevolgen hebben voor het beheer. Men gaat dan al snel op zoek naar een professioneel beheerder.
Wij zijn een professioneel beheerder, die er naar streeft een goede relatie op te bouwen tussen de V.v.E. en ons beheerkantoor. Dit wordt gewaarborgd door onze inzet om de gemaakte afspraken goed en tijdig na te komen.
V.v.E. Beheer ‘t Ambacht is er zowel voor de inactieve als voor de actieve V.v.E.
De inactieve (slapende) V.v.E. kunnen wij begeleiden bij het opstarten van de vereniging.
Hierbij valt te denken aan:
* Organiseren van de oprichtingsvergadering.
* Organiseren van de (jaar)vergadering.
* Vorming reservefonds (verplicht per 1 mei 2005).
* Regelen van het (Groot) onderhoud.
* Het beheer van de financiële zaken.
* De jaarlijkse financiële verslaglegging/rapportage
* Regelen en beheren van de verzekeringen
Voor actieve verenigingen (groot of klein) kunnen wij aantrekkelijk zijn omdat wij onze werkzaamheden tegen scherpe tarieven aanbieden. Dit is mogelijk omdat wij lage overheadkosten hebben. Daarnaast proberen wij gunstige afspraken te maken met onderhoudsbedrijven, verzekeraars etc. om tot goede prijsafspraken te komen.
Kortom wij kunnen de V.v.E. zowel activeren als beheren op administratief, financieel en technisch gebied of, indien gewenst, een deel van deze diensten uitvoeren.
Dit alles gebeurt op een “ambachtelijke” manier wat inhoudt dat :
Uw administratie degelijk wordt uitgevoerd en beheerd.
Er altijd een duidelijk jaaroverzicht van uw financiële cijfers zal worden gepresenteerd, waarop een heldere toelichting zal worden verstrekt.
De financiële verslaglegging / rapportage zal voor een ieder inzichtelijk zijn.
Er zal adequaat en snel worden gereageerd op uw technische problemen, waarbij verschillende responsetijden mogelijk zijn.
Verder biedt V.v.E. Beheer ‘t Ambacht u het volgende:
* Geen opstart kosten
* Scherpe tarieven
* Uitvoeren van deeldiensten is mogelijk
* Geen “uurtje-factuurtje” mentaliteit
Bent u geïnteresseerd en/of benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen neemt u dan gerust contact met ons op.